۴۶ پاسخ

پسرم آیهان تو دلیم آنیل🧸🥹

من اصن نمی‌دونم چی بزارم هیچی به دلم نمیشینه ؟

من انشالا میذارم نیهان

رستا گذاشتم🥰 البته جوجه م هنوز شناسنامه و گواهی تولدش رو ندادن کی شناسنامه دار بشه نمیدونم😂

گندم.

اسم پسراولم ماهان هست وپسردومم روگذاشتم شاهان 👼🏻👶🏻

راوین😍❤️

مبین ایشالله می‌زارم 😍❤️

من بین آرسام و رادوین و ایلیا موندم

میخوام بذارم ماهان

جانان 😍🥹🥹🥹🙂‍↕️

اسم پسرم کیارش هست، خودم انتخاب کرده بودم شوهرم اسم دخترم رو کیانا گذاشت

آوین یا شهرزاد
نمیدونم هنو🫠

من اسم پسرمو شاهان انتخاب کردم ♥️🥹

بین اسم آیلا و هلن موندم

اولیم رستا
دومی رو نمیدونم 🫠

بارانا 😍

شهریار

دختر قشنگم رزا🩷

مهدا

اسم دخترم باران تو تو دلیم میزارم شاهان

پسر بزرگم صدرا تو راهیم رسا😍😍

من روبینا و دلانا بود شناسنامه دلانا روبینا صدا میکنیم

سخت‌ترین کار دنیا انتخاب اسم هست اسم دخترم ویانا هست و به سختی و تا آخرین روز این بچه اسمش به زور انتخاب کردم الان کارم سختتره دو قلو دختری و پسری دارم واقعا هیچی بدلم نمیشینه چون اینقدر به معنی و ریشه اسم دقت می کنم خیلی اذیت میشم

ایلماه

تودلیم علی
حورا قشنگه

پناه میذارم

ما احتمال خیلییی زیاد مهراد💙

اِرمیا🩵

يارا خانوم😍🩷

اگر خدا بخواد و نظرمون عوض نشه آیهان

میخایم بزاریم مهیار ولی اسمای قشنگ تریم هست شوهرم اسمش مصطفی من ریحانه از قبل گفتیم مهیار دیگ نظرش عوض نمیشه شوهرم

رزان 😘

رادوین👼🏻🩵

سودا خانوم😍🐣

من خودم حامی دوست داشتم اما همسرم هیرمان.اینقدر تو خونه هیرمان بابا صداش می‌کنه اسمش به دل منم نشسته دیگه🤭

من دلارام

یاسین💙

😍مانلی😍

دلوین خانوم🥹🩷

نهال خانوم 💗

ماه تابان گلی😍

پسرم بردیا

اسم دختر من : نیل 💕

بین هایلین و سلین،،،🩷سلین 🩷انتخابمونه

من میخاستم بزارم علیهان ولی چون ثبت احوال قبول نمیکنه میزارم علیسان

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی