پسرم آیهان تو دلیم آنیل🧸🥹
من اصن نمیدونم چی بزارم هیچی به دلم نمیشینه ؟
من انشالا میذارم نیهان
رستا گذاشتم🥰 البته جوجه م هنوز شناسنامه و گواهی تولدش رو ندادن کی شناسنامه دار بشه نمیدونم😂
گندم.
اسم پسراولم ماهان هست وپسردومم روگذاشتم شاهان 👼🏻👶🏻
راوین😍❤️
مبین ایشالله میزارم 😍❤️
من بین آرسام و رادوین و ایلیا موندم
میخوام بذارم ماهان
جانان 😍🥹🥹🥹🙂↕️
اسم پسرم کیارش هست، خودم انتخاب کرده بودم شوهرم اسم دخترم رو کیانا گذاشت
آوین یا شهرزاد
نمیدونم هنو🫠
من اسم پسرمو شاهان انتخاب کردم ♥️🥹
بین اسم آیلا و هلن موندم
اولیم رستا
دومی رو نمیدونم 🫠
بارانا 😍
شهریار
دختر قشنگم رزا🩷
مهدا
اسم دخترم باران تو تو دلیم میزارم شاهان
پسر بزرگم صدرا تو راهیم رسا😍😍
من روبینا و دلانا بود شناسنامه دلانا روبینا صدا میکنیم
سختترین کار دنیا انتخاب اسم هست اسم دخترم ویانا هست و به سختی و تا آخرین روز این بچه اسمش به زور انتخاب کردم الان کارم سختتره دو قلو دختری و پسری دارم واقعا هیچی بدلم نمیشینه چون اینقدر به معنی و ریشه اسم دقت می کنم خیلی اذیت میشم
ایلماه
تودلیم علی
حورا قشنگه
پناه میذارم
ما احتمال خیلییی زیاد مهراد💙
اِرمیا🩵
يارا خانوم😍🩷
اگر خدا بخواد و نظرمون عوض نشه آیهان
میخایم بزاریم مهیار ولی اسمای قشنگ تریم هست شوهرم اسمش مصطفی من ریحانه از قبل گفتیم مهیار دیگ نظرش عوض نمیشه شوهرم
رزان 😘
رادوین👼🏻🩵
سودا خانوم😍🐣
من خودم حامی دوست داشتم اما همسرم هیرمان.اینقدر تو خونه هیرمان بابا صداش میکنه اسمش به دل منم نشسته دیگه🤭
من دلارام
یاسین💙
😍مانلی😍
دلوین خانوم🥹🩷
نهال خانوم 💗
ماه تابان گلی😍
پسرم بردیا
اسم دختر من : نیل 💕
بین هایلین و سلین،،،🩷سلین 🩷انتخابمونه
من میخاستم بزارم علیهان ولی چون ثبت احوال قبول نمیکنه میزارم علیسان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.