۸ پاسخ

پینوبیبی

من برا خودم فیروز میزنم عالیع

من فیروز میزنم عالیه

من برا خودم فیروز میزنم

پینو بی بی هم خوبه

فیروز خیلی خوبه

اسپری گره باز کن فیروز خوبه

من تازگیا اسپری فیروزه گرفتم خوبه راضیم

سوال های مرتبط

مامان پارسا و برسا مامان پارسا و برسا ۴ ماهگی