۶ پاسخ

وای من خیلی ذهنم درگیر شد ، میخواستم دوماه دیگه برم ivf ولی واااقعا باید بقیه جنین ها چی بشه؟؟ چون بالاخره قابلیت انسان شدن داره اون جنینا ، بچه آدمه چجوری بندازیمشون دور یا بدیم به کسی دیگه ؟؟؟😐😐😂

یا افشون میکنن یعنی میندازن یا اهدا میکنن
یه سریا میگن غیر قانونی هم یه سری جاها اهدا میکنن ک من خیلی میترسم از این موضوع😬😬

احتمالا یا اهدا کنن یا ذخیره نگه دارن شاید بعدا بخوان دوباره باردار شن نمیدونم والا
خوب شد اینو آخر شب نپرسیدی😂

نگه میدارن براشون هزینشو میگیرن

یا همین شکلی میزارن یا میدن بقیه من اجیم هنوز نگهش داشته اون بچه ای که انتقال داده. بود الان ۴ سالشه

اهدا میکنن

سوال های مرتبط

مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجوهامون🐣🐣 مامان جوجوهامون🐣🐣 هفته بیست‌وششم بارداری