وای من خیلی ذهنم درگیر شد ، میخواستم دوماه دیگه برم ivf ولی واااقعا باید بقیه جنین ها چی بشه؟؟ چون بالاخره قابلیت انسان شدن داره اون جنینا ، بچه آدمه چجوری بندازیمشون دور یا بدیم به کسی دیگه ؟؟؟😐😐😂
یا افشون میکنن یعنی میندازن یا اهدا میکنن
یه سریا میگن غیر قانونی هم یه سری جاها اهدا میکنن ک من خیلی میترسم از این موضوع😬😬
احتمالا یا اهدا کنن یا ذخیره نگه دارن شاید بعدا بخوان دوباره باردار شن نمیدونم والا
خوب شد اینو آخر شب نپرسیدی😂
نگه میدارن براشون هزینشو میگیرن
یا همین شکلی میزارن یا میدن بقیه من اجیم هنوز نگهش داشته اون بچه ای که انتقال داده. بود الان ۴ سالشه
اهدا میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.