۴ پاسخ

افتضاح

من برا زایمان نرفتم تاحالا ولی یسری تو بارداری حالم بدشد رفتم اصلا رسیدگیشون خوب نبود سرم وصل میکرد زورش میگرفت ۶ساعت نشستم برای یه سونو که خانم دکتر بیاد اخرم دانشجو بود.

اختیاریه یا اجباری سزارینت

فاطمیه خوب نیست، تامین‌اجتماعی و بوعلی خوبه

سوال های مرتبط