۴ پاسخ

اگه نامه سزارین داری میاد ولی اختیاری تامین اجتماعی نمیاد برای شما که نامه دارین میاد هزینشم کمه

تامین گلم

دخترعمم دوقلو داشت پیشش زایمان کرد خیلی راضیه منم دکترم همونه

منم نشدم شنیدم کارش خوبه سزارین اختیاری میخوای

سوال های مرتبط