۱۶ پاسخ

دل درد داره. شیر نده. از درد حرص می زنه. آروغش رو بگیر. پستونک هم خوبه. دیگه کولیک از این هفته شروع میشه

احتمالا کولیک داره

منم به این درد دچارم افسردگی گرفتم دیگه 😭

بادوم زمینی خوب نیست

اگه سینه میخوره همش درش نمیاره گریه نمیکنه پس حتما سیر نمیشه

دختر من هم‌الان ۲ماه همینجوره حالا دکتر آزمایش ادار نوشت گفت عفونت داره جیغ میزد همش حتما آزمایش ادرار بده

امروز بادوم زمینی خوردم بنظرتون از اون نیس

یا کولیک داره

همدردیم

عزیزم‌ کولیک داره تو با هربار گریه شیر بهش میدی دلدردش بیشتر میشه

دختر منم امروز بعدازظهر کلا گریه کرده
هی میپیچه به خودش زور میزنه کبود میشه باز گریه می‌کنه
بهش قطره کولیف دادم و شربت گریپ میکسچر
شکمش رو چرب کردم ماساژ دادم
پوشکشو عوض کردم
دو سه ساعتم تو خونه فقط رو دستم گذاشتم راه رفتم
تازه خوابیده

شیر داری شاید سیر نمیشه

شیرخشک بهش بده گشنه هس بخوره میخوابه

دلدرد داره حتما که جیغ میزنه
رو دستت دمر بخابونش کمرشو ماساژ بده

یاخدا😕

پستونک بده بهش

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد