۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم

.سلام قشــنگم❤️
.
عـــکس روببــین
🫀یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده

شرایط اینــه👇🏻
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار

اگه اوکی بودی این ایدی ربیکاپیام بده👇🏻

@nedashaap18

اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه🩵
https://rubika.ir/joinc/+CEGHDDGA0WJAPTYYOSDLOJWGSBNGCZEY

بخاطر فعالیت،مکیدن سخت‌تر نسبت به شیشه،تو بغل بودن،تکمیل رشد، سوخت و ساز بالا

اره منم همینه

سوال های مرتبط

مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی