۱۰ پاسخ

پناه بر خدا، اگه خیلی درد داری شیاف بزار، خیلی خوبه

علائمت چی بود وقتی سرکلاژ باز سد؟

پساری بزار

عزیزم امیدوارم که سر تایم دنیا بیان
چندوقته که سرکلاژ شدی و دهانه رحم بازه؟

ببخشید ک‌میپرسم شمام حس فشار روی مثانه و واژن دارین موقعی ک راه میرین یا ایستاده باشین؟حس جیش جم شدن ولی چیزی نباشع؟؟؟؟؟
منم سرکلاژم امروز اینجوری شدم تروخدا دیدی ج بده

انشالله به موقع ب دنیا میان

ان‌شالله که صحیح و سالم دنیا میان

مشکلت چیه مگه؟؟

ان شاءالله به خوبی میگذره عزیزم منم زایمان زودرس دارم دعا میکنم به ۳۰هفته برسونم 🙏🏻🙏🏻

انشالله عزیزم فقط قرص های کم خونی اینا رو حتما بخور

سوال های مرتبط