خانما هماتوم ۲.۸ میل خطرناکه چیه اصن چیکار کنم استرس گرفتم😭😭

۳ پاسخ

خودش یا جذب میشه یا میفته با دارو و شیاف

نه بابا
خودش میره
من ازهفته ۵ هماتوم داشتم
هفته ۱۲ شد دوتا و سایزش دوبرابر شد
هفته ۱۵ سایزش سه برابر شد
دیروز سونو گفت یدونه هست اونم خیلی کوچکه مهم نیست دیگه

نه کوچولو هست مال منم ۲میل پری ساک یا چی

سوال های مرتبط

مامان سدنا مامان سدنا ۸ ماهگی