۳ پاسخ

عزیزم بخور اب گرم بگیر ...مایعات زیاد بخور...داروبا تجویز دکتر بخور نکنه تاثیر بذاره رو شیردهیت

با نام و یاد خدا. استامینوفن ساده😅

منم ۳ روزه سرما خوردم. رفتم دکتر فقط استا داد. اگه بدن درد و بیحالی داری، برو سرم بزن . اگه سرفه و گلودرد داری، دیفن هیدرامین ساده بگیر، قرقره کن ولی قورت نده. اگه بینیت هم کیپه، آنتی هیستامین ممنوعه. بخور بده روزی چند بار. اسپری بینی فلوتیکازون، ماکزیمم روزی ۲ بار، هر بار یه پاف بزن توی بینی. البته این و هرچقد کمتر استفاده کنی، بهتره.

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی