۴ پاسخ

میتونی بخوری من سرماخوردم رفتم متخصص عفونی برام نوشت

منم مریض شدم میخورم عزیزم

من سرما خورده بودم رفتم دکتر گفت فقط همین سرماخوردگی رو میتونی بخوری چیز دیگه نخور چون شیر میدی تازه چندبارم تاکید کردم ب بچه شیر میدما

نبایدبخوری فقط استا ساده

سوال های مرتبط