۱۱ پاسخ

ما همیشه فکر میکنیم از ما خانوماست ولی معمولا از آقایونه

بیشتر مشکلات ناباروری از مرداست. وقتی دوسال نشدی یعنی قطعا باید درمان کنید

فقط سونو نیست که. عکس رنگی رحم ازمایش هورمونی
همسرتم ازمایش اسپرم.

خب حتما شوهرت مشکل داره
بفرستش ازمایش اسپرم بده
وقتی خانوم مشکلی نداره ولی باردار نمیشه
مشکل از شوهر

خودت قرص اوابوست بخور همسرت اسپیروژن باردار میشی

همیرتون باید ازمایش باید حتما ضعیف
کم تحرکه اسپرمش ک باردار نمیشی

همسرتم ازمایش بده
شاید داذو و مکمل نیاز دارین

انشالله ک میشی ب زودی زووووود

خب حتما آزمایش اسپرم بده عزیزم شاید خدایی نکرده مشکلی باشه که با دارو برطرف میشه

همسرت آزمایش اسپرم داده؟

میشی ایشالله

سوال های مرتبط