۱۰ پاسخ

اگر چکاپ میبری و نرماله همه چیش نگران نباش
بعضی بچه ها خیلی عادی دیر حرف میفتن

من پسرداییم اصلا صحبت نمیکرد فقط آوا میگفت دیگه همه نگران شده بودن میگفتن این مشکل داره فقط مامانش میگفت نه عادیه اخرش یهو از آوا افتاد رو جمله بندی یعنی انقد دیرصحبت کرد که دیگه جمله بندی میکرد نگران نباش اصلا

خیلی زیادتوخونه باهاش حرف بزن ازروی‌کتاب اسباب بازی هاپو رو‌بگو صدای هاپو رو‌بزن بهش اب بده بگو ابه هی تکرارکن به در اشاره کم بغلش کن بگو دده باباش میاد بگو‌بابا ماما اینارو هی باهاش حرف بزن زیاد

پسرا دیر حرف میزنن. پسر منم چیز خاصی نمیگه هنوز فقط وقتی گریه میکنه میگه ماما و ب ب و تاب میبینه میگه تاتا

الان ک زوده. عزیزم

بچه منم فقط میگه اب و دد همین

الان کلمه ایی باید بگه تا دوسال و‌نیم دیگه باید جمله بندی کنن

مگه الان زود نیست؟

صبور باش پیر دوست من ۲ ماه از دخترم بزرگتره تازه بابا گفت

کلمه نمیگه؟

سوال های مرتبط