۱۰ پاسخ

بله
من میدم

بادام خودش سنگینه
فرنی رو باموز بده

اره من میدم

اره عزیزم فقط موز زیاد نریز چون خود بادوم سنگین هست
من قبلا به دخترم میدادم

اره انقد خوشمزه میشههه من یه کلع خرما هم میدم به این ترکیب

آره.

من گاهی میدم

آره میشه

موز با فرنی یا جو دوسر پرک اوتمیل درست کن

سنگین میشه برای معدش.‌بادام سنگینه

سوال های مرتبط

مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی
مامان سادات خانوم مامان سادات خانوم ۱۵ ماهگی