من فقط گاهی دردپریودی میاد و میره..بیبی چکام مثبتن الان آزمایش دادم.دوروزم دارم ب موعد ولی علائم ندارم حتی سینه درد
هزینه امپول ازدسازی چقدر هست؟میشه راهنمایی کنید من راجبش اصلاع ندارم ممنون میشم🙏🏻
دل درد شدید پریودی ترشح خیلی زیاد تلخی دهن سرگیجه مداوم
منم ۵روزه زدم سنگینی زیر شکم دارم فقط گاهی ترشح
من ۱۶ اسفند شب زدم الان کل رحمم درد میکنه واصلا نمیتونم زیاد نزدیکی کنم و سینم یکم درد میکنه همین
من هفته اول بعد آزادسازی درد شکمی مثل پریودی داشتم بعدش سینه هام شروع به بزرگ شدن و درد گرفتن کردن و هفته ۶ که فهمیدم باردارم حالت تهوع هام شروع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.