۶ پاسخ

واسه منم نزدیک دوماه این طوری بود یکی ازسینه هام درد میکرد
اونم به خاطراین بود که یه شب ازون سینه بهش شیر ندادم وشیر مونده بود توش وتا دوماه انگارحالت کوفتگی داشت

شیر داخلش نمونه ک عفونت میشه کیست میشه بعدش باید جراحی کنی عزیزم

خودتو ترش کرده ریخته به شیریت یا بدوش بریز بیرون یا بده بچه بخوره تا خالی بشه

شاید عفونت کرده
من یکبار اینجور شدم دستمو دیگه نتونستم تکون بدم
بعد ده تا چرک خشک کن زدم تا خوب شد
اگه بهتر نشو حتما برو دکتر
من رفتم متخصص داخلی

شیرت مونده

شیرت مونده توش

سوال های مرتبط