معلومنشد تو دلیت چیه😍😍😍
آره نوبتیه همشون نوبتی بودن من دیروز زدمفقط بعداز واکسن بزار بچرخه هرچیبیشتر از پاش کار بکشه بهتره من اصن کمپرس نذاشتمخداروشکر اصلنم سفت نشد روزاول استا ۴ ساعتی بده حتی اگه تب نداشت
برای بقیه واکسنا هر روزی که میرفتیم میزدن ولی برای هجده ماهگی گفته بودن یکشنبه و چهارشنبه ( یا سه شنبه دقیق یادم نیست)فقط هست
برای ما فقط یکشنبه ها س
سر ی واکسن پسر منم گفتن بهت خبر میدیم
چون واکسنو باز کنن نمیتونن فقط برا ینفر بزنن بقیه واکسن خراب میشه
باید چنتا بچه بیان باهم بزنن
شاید برا همین شمارو نزده لابد اونروز برا شما واکسن اضافه نداشته بزنه
کدومبهداشت بردی که گفت نوبت بگیر... روبه روی پاساژ پارادایس؟؟
شاید چون آخر ساله اینجوریه
واکسن نیست
من رفت
پسرمو واکسن 18ماهگی زدن
طرفه ما نوبتی نیست
یه روز مشخص میزنن،
ها برای بچه 😂فکر کردم منظورت هفته ۱۸ بارداریه
مگه ۱۸ ماهگی باید واکسن بزنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.