۸ پاسخ

من ۱ میدم 🤦‍♀️

من گیگوزخریدم اوکیه

اپتامیل 2 خب بخر
من 3 نبودنی 2 میخرم

یک یا دو

همون دو رو ادامه بدی تا پیدا کنی
مارکشو عوض کنی شاید بهش نسازه

شماره ۱ و یا ۲ بگیر
وای عوض نکن شیرشو

من نان اپتی پرو دادم خداروشکرررر خوب بود

من نان میدم
اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین💙 مامان محمد حسین💙 ۱ سالگی