۱۲ پاسخ

من خونه مامانم بودم تا ۲۰ روز هیچ کاری نکردم

از روزی که بخیه ها رو می‌کشی دیگه تمومه زندگی عادی برمی‌گردی

من الان بعد۳۱

من ۵.۶ روز اول درد داشتم بعدش دیگه اوکی شدم.ولی بازم ب خودت فشار نیار.خوب استراحت کن

من بعد از بيشتر از ٥٠ روز هنوز داغونم، اشتباه كردم حرف بقيه رو گوش نكردم كه گفتن ٤٠ روز كامل استراحت كن، ده روز اول همه كارارو خودم ميكردم، اصلا نميخوابيدم،بعدش بيمارستان بستري شدم باز انقد حالم بد شد

توام اگه شیاف دیکلوفناک استفاده کنس میتونس خودت کاراتو انجام بدی

از همون دو سه روز اول

من از دو هفته😬😬

کلا دردنداشتم ازهمون روزاولم سرپابودم

از فرداش

من ک از روز سوم روزی سه تاشیاف میزدم تادرد نداشته باشم وبتونم کاراموکنم

من بعده یک هفته

سوال های مرتبط