۶ پاسخ

خدا حفظش کنه

سلام نه دخترمنم از اول سه ماهگی آب دهنش میرفت و تف میکرد هنوزم میکنه میگن بزاق دهن شون تولید میشه و بلد نیستن قورت بدن میریزن بیرون

به خاطر رفلاکس

چن کیلوعه نی نی

واسه منم خیلی توف درست میکنه ولی خیلییی زوده واسه دندون که اخه

نه عزیزم
همه بچه ها این کارو میکنن
رفلاکسی ها بیشتر

سوال های مرتبط

مامان اسماعیل مامان اسماعیل ۸ ماهگی