بنظرتون میخابه یا فعلا نمخاد بخاب خخحح#خواب#شیر

تصویر
۱۲ پاسخ

جان تغییرکرده

وای کپی ارغوان

ای تاپیک اصلا برام نمی آمد مبارک باشه قدمش

اره عزیزم حتما میخوابه چشاش از من بعد یک شات قهوه هوشیار تره😂😂😂

ساراجان خودش میخوابه،یا رو پاهات میزاریش؟

چشاش مست خوابه

کلاه بزار سرش مریص نشه
نههه نمیخابه
بچه منم از صب بیداره الن خوابیددد😭😭😭💔

خواب تو چشماش خوشگل نیست 😂

چرا تا الان نخوردیش😋😋🤤🤤🤤😍😍

فععععععک نکنم خابش بیاد

اوخودا ننه گوگولی 😍😭❤️ فکر کنم تورو بخوابونه ولی خودش نه بهش نمیخوره 🥹😂

میخاد بخوابه🤣

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی