۷ پاسخ

نه دیگه هیچی نمیدم

دکتر داد عزیزم بهش
اهن و مولتی قطع کرد
گفت هفته ای س بار دی بدم
مگه دکتر نمیبریش؟

دکتر داد چون تو آزمایشش کم بود

نه من نمیدم

از بعد ۲سالگی روزی ۱۰۰۰واحدD3 به جز جمعه ها به صورت روتین باید داد

دکتر تجوبز کرد

ن من می‌خوام انشالله ببرم دکتر بعد و تا زمانی ک ببرم دکتر مولتی ویتامین و آهنش میدم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی
مامان ایلیا آدلیا👶🐣 مامان ایلیا آدلیا👶🐣 ۱۰ ماهگی