قرص لتروزول که‌میخثریم چند سیکل باید برم سونو؟؟

۳ پاسخ

بايد روز ١٢ بري سونو
اگه فوليكول مناسب داشته باشي ذكتر امپول ميده

به منم لتروزل دادفقط

از ۳ سیکل تا ۷ سیکل شبی دو تا بابد آزادسازی هم بزنی ک تبدیل ب کیست نشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان محمدمبین مامان محمدمبین هفته شانزدهم بارداری
ماهور ماهور قصد بارداری