منم امروز متاسفانه هیچی ندارم اگه تا شنبه دردم گرفت که گرفت نگرفت باید برم بستری بشم با آمپول فشار😞😞😞
من پیاده روی میکنم پله میرم هر روز دوش آب گرم میگیرم تو حموم نوک سینه هام و ماساژ میدم . ولی فایده نداره که نداره 😭
منم اصلا انقباض ندارم خدا چیکار کنم بخدا دارم دیوونه میشم کاش زایمان کنم 😢😭
من که از ۲۵هفته اینا همش انقباض دارم پلی بدون درد هست خداروشکر
با هیچ چیزی انقباض شروع نمیشه کی خدا بخاد خودش شروع میشه
۳۸ هفته ای چرا عجله داری گلم
به شوهرت بگو نوک سینه هاتو تحریک کنه شروع میشه دردات
عزیزم سر سینه هاتو با روغن زیتون ماساژ بده انقباض و درد زایمان شروع میشه
برو معاینه تحریکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.