سلام من آبله مرغان گرفتم 😔چیکارکنم بچم نگیره یک سالشه

۶ پاسخ

بستگی به سیستم ایمنی بچه داره ،دختر من ابله گرفت خونه بود تا چند روز نمیتونست جایی بره و بچه کوچیکم داشتم همش استرس و ترس اینکه بچه کوچیک م که پنج ماهه بود و ابله میگیره و همه اطرافیانم میگفتن واگیر داره و همتون میگیرن ،ولی خدا رو شکر هیچ کدوم مون مریض نشدیم حتی دختر کوچیکم .

بنظر منک میگیره اگ بهت نزدیک باشه

بفرستش پیش کسی مادربزرگ خاله عمه

فک نکنم راهی داشته باشه

بزار بگیره
هرچی سنش پایین تر باشه بگیره بهتره

بزاربگیره الان کوچک اسون میگیره راحت میشه بزرگ ک شد تا کسی ابله گرفت باید فرار کنه

سوال های مرتبط

مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی