خانما مولتی اویفر چه طعمیه؟ ترشه؟

۴ پاسخ

طعم ویفر موز داره من میدم به دخترم خیلی دوست داره

روش نوشته موزی ولی موزی نیس مزه خوبی نداره ولی دخترم میخوره
پدیابست و اصلا نمیخورد همه رو تف میکرد

طعم تافی

طعم‌بیسکوییت هست.

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان هانیس✨🍓 مامان هانیس✨🍓 ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی