۹ پاسخ

عزیزم‌جنگه منم بسته هام‌نرسیده

منم از دیجی کالا ۸ام سفارش دادم قراربود ۱۷ام برسه دستم نرسید،اینقدر پشتیبانی زدم قراره ۲۸ام بیاد
حالا خدامیدونه میفرستن یا نه

ن تا ۲۸ ام میرسه

عزیزم با نرم افزار ذره بین برو مث گوگل
رهگیری مرسوله پستی بزن
کد رهگیری رو بزن بهت نشون میده
میخای بده من بزنم بهت عکس بفرستم

خوب طبیعی تو این شرایط دیرتر میرسه

فکر نکنم قبل عید برسه دستت هم‌جنگه هم پست شلوغه من ۸ اسفند سفارش دادم تازه دیروز فرستاده

هممون همینیم حوصله هیچ کاری رو نداریم

نه دیگه جنگه چجوری بفرسته برات منم تو اون جنگ ۱۲ روزه قبلش سفارش داده بودم با اینستا بعدش پیام داد که نمیتونم بفرستم تا اوضاع اوکی بشه تازه یک هفته بعد از جنگ برام فرستاد ۱۰ روز بعدش به دستم رسید 😂

نرم افزار بله نصب کن اونجا بهت نشون میده با شماره ثبت شده شما بسته پستی ارسال شده یا نه
من اینطوری پیگیر همه بسته های پستی این مدت شدم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری