۵ پاسخ

سلام عزیز من ۳۷ هفته و ۲ روز بخاطر مسمومیت بارداری و فشار بالا و دفع پروتئین ختم بارداری داد دکتر بهم ولی خدا رو شکر بچم اوکی بود همه چیش الکی به خودت استرس نده فقط توکل کن به خدا

اره 37و یک روز آمپول هم نزدم

۳۷هفته بچه کامله دستگاه نمیخاد اگه برا تنفس بخواد اونم برا بچه ۴۰هفته ایم ممکنه پیش بیاد بخاطر تنفس یه روز بره دستگاه اما ازلحاظ تکامل ریه جنین ۳۷هفته کامله ریش

من حتی امپول هم نزده یودم

آره من خودم ۳۷ هفته زایمان کردم

سوال های مرتبط