سلام عزیز من ۳۷ هفته و ۲ روز بخاطر مسمومیت بارداری و فشار بالا و دفع پروتئین ختم بارداری داد دکتر بهم ولی خدا رو شکر بچم اوکی بود همه چیش الکی به خودت استرس نده فقط توکل کن به خدا
اره 37و یک روز آمپول هم نزدم
۳۷هفته بچه کامله دستگاه نمیخاد اگه برا تنفس بخواد اونم برا بچه ۴۰هفته ایم ممکنه پیش بیاد بخاطر تنفس یه روز بره دستگاه اما ازلحاظ تکامل ریه جنین ۳۷هفته کامله ریش
من حتی امپول هم نزده یودم
آره من خودم ۳۷ هفته زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.