من که سرما خورده بودم به دکتر خودم گفتم میشه برم سرم یا آمپول بزنم یا دارو بگیرم گفت هیچی فقط میتونی استامینوفن ساده و لوراتادین استفاده کنی اگه هم خیلی گلوت عفونت کرد آموکسیسیلین ۲۵۰ بخور
گفت چون به خاطری که بچه داره وزن میگیره مصرف نکنی بهتره بازم نمیدونم🤷🏻♀️
نگفت دیفین هیدرامین رو یه قاشق قرقره کنی ؟برامن زده روش هر۶ ساعت نمیدونم یه قاشق بخورم یادوتا
اره من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.