۳ پاسخ

من که سرما خورده بودم به دکتر خودم گفتم میشه برم سرم یا آمپول بزنم یا دارو بگیرم گفت هیچی فقط میتونی استامینوفن ساده و لوراتادین استفاده کنی اگه هم خیلی گلوت عفونت کرد آموکسی‌سیلین ۲۵۰ بخور
گفت چون به خاطری که بچه داره وزن میگیره مصرف نکنی بهتره بازم نمیدونم🤷🏻‍♀️

نگفت دیفین هیدرامین رو یه قاشق قرقره کنی ؟برامن زده روش هر۶ ساعت نمیدونم یه قاشق بخورم یادوتا

اره من میخورم

سوال های مرتبط