قشنگن؟ژلیش تو بارداری ضرر نداره ارهه؟

تصویر
۴ پاسخ

تو بارداری ضرره

من ناخن داشتم کل بارداریم تو اتاق عمل هم داشتم

اره مبارکه نه من میزاشتم هم ناخن هم مژه

من کل بارداریم ناخن داشتم ماه اخر برداشتم به خاطر اتاق عمل نگران نباش چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آنیا علوی مامان آنیا علوی ۱ سالگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی