۳ پاسخ

رفلاکس داره شیرزیادی بهش نده

۱۰۰درصد رفلاکس ...باید دارو مصرف کنه کاش ببریش دکتر تا هنوز هستن

ممکنه داروی تاریخ مصرف گذشته داده باشی
معمولا داروها بعداز بازشدن ۳۰ روزه باید استفاده بشن

سوال های مرتبط