خداروشکر وزن گیریش خوبه شیر هم میخوره
رفلاکس داره طبیعیه
ببر دکتر داور بده مری میسوزه از اسید معده
کمتر شیر بده
یکم که خورد آروغ بگیر دوباره شیر بده
خیلی کنترل میشه
رفلاکس☹️
گریه توخواب یعنی هنوز آروغ داره باید حداقل ۲۰ دقیقه نگهش داری تا آروغشو بزن
احتمالا رفلاکس داره.فاصله ی شیردهی و زمانش رو کمتر کن.ترجیحا یه ربع بعد شیر درازش نده آردغشم بگیر بعد رو سطح شیبدار بخوابونش
اگه بهتر نشد و خیلی شدید بود ببرش دکتر دارو بده
رفلاکس داره
رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.