۸ پاسخ

وای منم

نه مال اعصابه و‌ روحیه و تنبلی تخمدان

نه طبیعی من تا نزدیک سه ماهگی دخترم اینجوری بودم

نه کم خونی داری احتمالا

فک کنم بخاطر شیر دهیه منم خیلیییی دوس

دلیلی نیسا به قند داشتن اما علائم مقاومت به انسولین هست

ربطی ندارع منم میخورم

نه بابا ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب ۴ ماهگی