چرا کیتای تخمگ گذاریم همش منفیه😭😔😞

تصویر
۷ پاسخ

وای ول کن اینا رو منم قبل بارداریم‌ همش از دوازدهم تا هجدهم پریودی میزدم هیچی خط نمینداخت حتی کمرنگ فقط یکی فکر کردم مشکل دارم ولش کن ،برای بارداری از 12 هم پریودی تا یک هفته بعدش شب در میون رابطه داشته باش دیگم کیت نزن بیخیال همش دروغه درست نیست

این مثبته هرچی پررنگ تر بشه به تخمک گذاری نزدیک میشی

اینا ک مثبتن

ولی مثبته ها

من از ۱۳ سیکل زدم

تصویر

چند سیکل زدی

عزیزم این مثبته ها

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری