وای ول کن اینا رو منم قبل بارداریم همش از دوازدهم تا هجدهم پریودی میزدم هیچی خط نمینداخت حتی کمرنگ فقط یکی فکر کردم مشکل دارم ولش کن ،برای بارداری از 12 هم پریودی تا یک هفته بعدش شب در میون رابطه داشته باش دیگم کیت نزن بیخیال همش دروغه درست نیست
این مثبته هرچی پررنگ تر بشه به تخمک گذاری نزدیک میشی
اینا ک مثبتن
ولی مثبته ها
من از ۱۳ سیکل زدم
چند سیکل زدی
عزیزم این مثبته ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.