۱۰ پاسخ

والا من اگه بودم تموم کشور رومیگشتم یه د ع ا نویس پیدا میکردم. داداشمو. ببندم. وقفلش میکردم که تکون نخوره

بنظرم راحتشون بذار تا الان دوام آورده مادرت الانم میتونه بزار به روال عادی بگردن نفت رو آتیش نباش

كاش پارش ميكردي 🥲🥲

الهی چقد دلم سوخت برای مادرت کاش داداشم بود می زد تو دهن داداشت چون اونم قلدره ولی بدجور عاشق پدر مادرمونه ☹️😎

نظر من نظر مامان هاکان...

مقصر اصلی پدرته که برادرت به خودش همچین اجازه ای داد اگه از زنش حرف شنوی داره باهاش صحبت کن اگه نه که هیچی کاری نمیتونی بکنی یا نهایت شوهرت با برادرت حرف بزنه هر چند اون اگه حرف حالیش بود این کارو نمیکرد

الان مامانت خابیدن خونش بمونه اتفاقی میفته ؟
بااینک مادرت خودش دوس دار بر خونش خونتون سختشه؟

نمیدونم چیکار کنم ولی ببخشید بخاطر حرفم داداشت خیلی بی غیرته جلو زنش دست رو مامانت بلند کرده

یعنی هیشکی حریف داداشت نمیشه؟

عزیزم طلاق مامانتا بگیر

سوال های مرتبط