من رفتم ازمایش ایشالا ک نیست
پوشک #بچه#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم توی تاپیک قبلیت نگا کردم بیبی چک دومیت کاملا منفیه و بعدم شب مگه میشه آزمایش بتا بدی؟؟ معمولا صبح ناشتا میگیرن تا معلوم بشه

جالب شدبرام😂😂😂

شک نکن مثبته

کاش ی بیبی چک دیگه میزدی خب

خبرش بده

الهی😅🥹

سوال های مرتبط