من این ماه خوردم فقط ۵ ساعت سمت چپ تخمدان درد گرفت .آمپول آزاد سازیم زدم .ولی پریود شدم.خیلی سخته ناامید بشی
شبی چنتا میخوری؟
لترازول جواب نگرفی؟🥲
ارههه این ماه باردار میشییییی منم اونطوری بودم منفجر شده بودم
آزاد سازی بزن روز ۱۲سیکغ
فعالشون کرده
طبیعی
اوووف من میخوردم دیونه میشدم رد میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.