۷ پاسخ

من این ماه خوردم فقط ۵ ساعت سمت چپ تخمدان درد گرفت .آمپول آزاد سازیم زدم .ولی پریود شدم.خیلی سخته ناامید بشی

شبی چنتا میخوری؟
لترازول جواب نگرفی؟🥲

ارههه این ماه باردار میشییییی منم اونطوری بودم منفجر شده بودم

آزاد سازی بزن روز ۱۲سیکغ

فعالشون کرده

طبیعی

اوووف من میخوردم دیونه میشدم رد میدادم

سوال های مرتبط

مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهفتم بارداری