دوستا من قرص لتروزون و کلومفین خوردم حالا چیکار کنم

۴ پاسخ

من لتروزول خوردم روز ۱۳سیکل سونو دادم بعد امپول ازادسازی زدم اخرم نگرفت🤣

جفتش‌ و باهم ک نمیدن 😐

لتروزول از روز ۳تا ۷پریود باید بخوری بعدش روز ۱۳سونو بدی فولیکول خوب داشته باشی آمپول آزاد سازی میزنی ۲۴تا ۴۸ساعت بعد آزاد میشه توی این زمان اقدام باشی مامان میشی

خودت خوردی یا دکتر داد؟

سوال های مرتبط

اوا کوچولو اوا کوچولو قصد بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهشتم بارداری