قرص لتروزون برا چیہ واسہ چی میخورن

۵ پاسخ

روز ۳ الی ۵ پریودی .
رحم فولیکول انتخاب میکنه که بزرگ بشه
وقتی لتروزل میخوری
رحم چند تا فولیکول رو انتخاب میکنه که بزرگ بشه مثلا ب جای ی فولیکول سه تا فولیکول یا بیشتر ‌...
که به همون اندازه هم شانس بارداری بالا میره

لتروزول برای تقویت تخمک و رشد فولیکول میخورن البته با تجویز پزشک

برای اینکه فولکول به حد بارداری برسونه و امپول ازادسازی میزنن که همون فولیکول ازاد بشه و‌ باردار بشی

از روز سه پریود تا روز هفت روزی دوتا میخورن

برا تقویت تخمکا پرورش تخمک

سوال های مرتبط

مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهفتم بارداری