ازین پماد گرفتم برای خارش واژن قسمت بیرونی

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم این موضعی نیس اون ترکیب هست با بتامتازون اینو بزنی بیرون یهو حساسیت میده شدید میخاره و میسوزه

آره بیرونش بمال شب ها قبل خواب

منم بارداری عفونت شدید داشتم خارشای وحشتناک این پماد استفاده میکردم ب مرور بهتر شدم با یه قرص دوز پایین

باید واژینال هم استفاده کنی
این فقط حالا مسکن داره
حتمآ عفونت داری که خارش داری
منم توی بارداریم زیاد عفونت میگرفتم

سوال های مرتبط