بهتره نخوری دیگه دکتر به من گفت فقط تن ماهی و جگر و آب هویج نخورم
بجاش ماهی سالمون بخر و بخور
ن بابا
نه عزیزم بخور
اشکال نداره بابا هر روز نمیخوری که
من امشب بابرنج قاطی کردم خوردم دیگه واقعا هوس داشتم
ن بابا سخت نگیر منم از اول فک کنم ۴ تا خوردم🥴
اشکال نداره نوشجونت
نه منم الان خوردم 😂
نه چه اشکالی داره
نه منم درحد چندلقمع خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.