خیلی هوس تن‌ماهی کردم چند تا لقمه خوردم اشکال ندار؟

۱۰ پاسخ

بهتره نخوری دیگه دکتر به من گفت فقط تن ماهی و جگر و آب هویج نخورم
بجاش ماهی سالمون بخر و بخور

ن بابا

نه عزیزم بخور

اشکال نداره بابا هر روز نمیخوری که

من امشب بابرنج قاطی کردم خوردم دیگه واقعا هوس داشتم

ن بابا سخت نگیر منم از اول فک کنم ۴ تا خوردم🥴

اشکال نداره نوشجونت

نه منم الان خوردم 😂

نه چه اشکالی داره

نه منم درحد چندلقمع خوردم

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی