من سینه چپم بزرگ تر شده از راستم ربطی به جنسیت ندارد !

۱۳ پاسخ

چپ دختره راست پسر

تو کتاب طب سنتی خوندم که سینه راست بزرگ باشه پسر میشه سینه چپ بزرگ باشه دختر میشه،من سر پسرم درست بود الانم باز سینه راستم یه کم بزرگتره کلا علائمامم به پسر میخوره انشالله بعد عید برم ببینم درسته باز پسره

من وقتی دخترمو باردار بودم سینه چپم بزرگ بود
خواهرم سینه راستش بزرگ بود بچش هم پسر هست

تست جوش شیرین بزن صد در صده

من شده بود ی جا خوندم گفتن پسره

نه عزیز

من ۱۲هفته زدم

عمران صابی از امام رضا برای تعیین بارداری پرسیدن:
و آن حضرت فرمود: « هرگاه زن#حامله شود جایگاه پسر در رحم از آن قسمتی است که پشت قسمت‌های سمت راست رحم است و جایگاه دختر از آن قسمتی است که پشت قسمت های چپ رحم است و چه بسا زن دو فرزند را در یک شکم بزاید پس اگر هر دو پستانش بزرگ شود، دو فرزند حامله شده و اگر یکی از دو پستانش بزرگ شود این دلیل بر آن است که یک فرزند می‌زاید جز اینکه اگر سينه راست بزرگتر بود، فرزند، پسر است و اگر سينه چپ بزرگتر بود، فرزند، دختر است ولی هرگاه حامله گردد و سينه راستش پنهان شود (یعنی داخل برود) پس قطعاً او فرزند پسر را سقط می‌کند و هرگاه سينه چپش پنهان شود پس قطعاً او فرزند دختر را سقط می‌کند و هرگاه هردو پنهان شود هردو را سقط می‌کند.» عمران پرسید: بلندی و کوتاهی (قد) در انسان از چه چیز است؟ پس حضرت فرمود: «از قِبَل نطفه. هرگاه که از مرد بیرون می‌آید پس اگر گرد شود فرزند کوتاه قد به دنیا می‌آید و اگر نطفه دراز شود فرزند بلند قد به دنیا می‌آید»

منابع:
المناقب/ج4/ص354
بحارالانوار/ج 57/ص336

#طب_اسلامی

〖أسرار الشِفاء〗

نه بابا چه ربطی داره اخه

تروخدا جواب بدین لطفا لطفا

خانما ببخشید
میخوام مدیکور خودکاری ابی بزنم فردا
ایا خوبه یا الکی هاله میندازه کیا تجربه داشتن و درست در اومده

ربطی نداره

پسر اکثرا

سوال های مرتبط

مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری