با ای وی اف کردن تعیین جنسیت صد درصدی هست ؟؟

۹ پاسخ

اره عزیزم

آره عزیزم صد در صد

بله صد درصد
از تخمک تو واسپرم شوهرتون میگیرن میزارن داخل دستگاه چند هفته بعد انتقال می‌دن به داخل رحم جنسیت اشم اگه بخوای بیشتر هزینه کنی میتونی انتخاب کنی

ببخشید من بازم متوجه نشدم بچه خود آدمه یا نه

بله خودتون تعیین میکنید

ببخشید ینی بچه خود آدم نمیشه؟

هزینه یکم بیشتر میگیرن آره هر چی خودت انتخاب کنی میزارن

اره دیگه جنین چن هفته رو انتقال میدن

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی