۳ پاسخ

من ژله لثه باریج گرفتم ولی فک میکنم زیاد تاثیر نداره

قطره ول گات وان رو لثش بمالیم خوبه بزاقشم کم میکنه پروبیوتیک هم هست

استامینفن بزن یا باریچ

سوال های مرتبط