۳ پاسخ

کلا بو میدن بخاطر ساختارو ترکیباتشونه

شیرخشک کلا میمونه بو میگیره

خارجی هم به نظر من بو میده

سوال های مرتبط

مامان امین مامان امین ۱ سالگی
مامان الارز
رجبی مامان الارز رجبی ۱ سالگی