۳ پاسخ

عزیزم یه ربعی به شکم بزار رو دستت و اروم اروم بزن پشتش خودش اروغ میزنه اگرم نزد عیب نداره میگن تا نیم ساعت دمر نگهش دارید که شیر برنگرده

دختر خالم وقتی اینجوری میخوابید بچه‌ش هم رو تشک انتی رفلاکس میخوابوند که برگشت نداشته باشه شیر
هم قبل اینکه بذاره تو تشک بخوابه ۱۰-۱۵ دقیقه سرپا تو بغلش نگه میداشت

منم همین مشکل دارم

سوال های مرتبط