بچم یک سالشه اقدام کمم بنظرتون؟

۱۱ پاسخ

صبر کن چه عجله ای داره بزار این بچه هم از مهر و محبت ساپورت بشه چون بچه جدید بیاد دغدتون میشه اون دیگه این طفل معصوم از کی محبت بگیره اصلا کی دیگه حوصله داره بهش محبت کنه بعدشم تا این کوچیکی یچی خواست اون بخاطر دوسال تفاوت سنی هیچکس کودکیش درک نمیکنه هی میگن بزرگتری نکنید اون بچه هم گناه داره

با این اوضاع الان میتونم بگم مواظب همون یدونه بچت باش فقط هنوز خیلی کوچیکه

تواناییش داری بکن

بنظرم اقدام کن باهم بزرگ میشن فاصله شنی شون زیاد نمیشه

بستگی ب خودت داره

اختلاف سنی کم بین بچه ها عالیییه شرایطش رو داری شک نکن

خیلی زود نیست ؟؟؟ بزار دو ساله بشه حداقل

تصمیم خودت و همسرت و شرایط مهم من اگه برگردم عقب هرگز اقدام نمیکنم بخاطر شرایط و گرونی هر روزه

چه عجله ای؟

اگر حوصله داری و حاملگی بدی نداری حتما😂🤍

بستگی ب شرایطت خودت داره

سوال های مرتبط