دورت بگردم هیشکی بچه کسیو حاضر نمیشه نگه داره.. من امروز سقط داشتم دیگه بنده خدا مامانم از صبح ملورین پیششون بوده تا عصری میگم اینکه مامانمه تا عصر بیشتز نتونس بگیرش خسته شد دیگه مادرشوهر که جای خود داره🫠
هورمونات بهم ریخته، از خستگی و کلافگی هم بوده
ایشالله حالت بهتر بشه❤
دقیقا منم اینطوریم من دوقلو دارم خونم بمب ترکیده هیچ کاری نکردم از طرفی بچها مریض شدن هی نق میزنن گربهای بی امان مامانم نیست کمک کنه بدن منم کم آورده میگم این بمب بخوره تو خونه ما راحت بشم حداقل خیلی سخته
بقیه حرف زیاد میزنن من بچه هام ۳سال و نیم اختلاف دارن کل بارداریمم حالم بد بود نه کمکی نه چیزی الانم سختمه دیگه چاره ای نیس باید کنار بیای تا ۴سال اینا سخته یا ۲سال بعدش بالاخره میگذره
هورمون،استرس، کارای خونه ،کارای بچه،نق نق های بچه همشون ادمو خسته میکنن
انقدر خستم از زندگی تکراری پر درد و عذاب
ناراحتی نداره عزیزم.احتمالا اونم حوصله نداشته پیچونده😁خدایی بچه داری سخته.حق دارن.
منم امروز کلی گریه کردم شوهرم تو فشار مالیه بیکار شده فکر میکنه تقصیر منه همش با من دعوا میکنه خسته شدم دوستدارم بمیرم بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.