من گاهی با موز ترکیب میکنم گاهی هم خالی فقط با روغن زیتون
من خالی میدم یکم با آب جوش قاطی میکنم.کره که نمیتونم بزنم چون آلرژی داره.روغن زیتونم نمیزنم اسهال میگیره.
بعضیا شنیدم تو فرنی هم قاطی میکنن میدن.
ترکیب میکنم با کره سبزیجات سیب زمینی یا کره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.