۳ پاسخ

هنوز کوچیکه بلد نیست باید زیاد نگهش داری
اگه نزد هم شیب دار به دست چپ بخوابونش بالا نیاره

صبر
چون فرایند طولانی ممکن چهل دقیقه هم طول بکشه
پسر من که مشکل رفلاکس داره چندین ساعت بعد اروق زده

همونطور که ایستاده نگهش داشتی آروم پشتش ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی